Vodafone’un engellilere yönelik servislerinin ayrıcalıkları nelerdir?
RaporlaLütfen bu soru ile ilgili eklemek veya paylaşmak istediğiniz düşüncelerinizi kısaca yazın.
Servis ayrıcalıklarını detaylıca öğrenebilir miyiz?
Şifreni mi unuttun? Lütfen e-mail adresinizi giriniz. Bir bağlantı alacaksınız ve e-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturacaksınız.
Engellihaklari.com.tr Sitesi, engelli hakları ile ilgili her başlıkta farkındalık, sürdürülebilirlik savunuculuk, lobicilik ve arabuluculuk platformudur. Sitemize üye olarak aramıza katılarsanız soru sorabilir, cevapları okuyabilir, sorulara cevap vererek destek vererek hak temelli, kapsayıcı, sürdürülebilir ve adil eşitlikçi bir dünya için yanımızda olmuş olursunuz. Engellihaklari.com.tr Sitesi, Türkiye’nin ilk engelliler haber sitesi yasadikca.com ve engelli istihdamı ve engelliler kariyer ve insan kaynakları sitesi engelsizkariyer.com tarafından desteklenmektedir.
Cevap ( 1 )
Lütfen bu cevabın neden rapor edilmesi gerektiğini düşündüğünüzü kısaca açıklayın.
a.İşitme Anons Servisi
İşitme Anons Servisi, sizi arayanlara sizin için özel olarak tanımlanmış anonsu dinletmenizi ve iletişim ihtiyaçlarınızı daha rahat karşılayabilmenizi sağlayan servisimizdir. Kayıt olmak için ISITME yazıp 7000’e göndermek yeterlidir.
İşitme Anons Servisi’ne kayıt olan müşterilerimizin aynı zamanda ArayanaDinlet Servisi’ne de üyeliği varsa, her ikisi beraber kullanılamadığından Arayana Dinlet Servisi’nin iptal edilmesi gerekmektedir.
Detaylı bilgi için:
http://www.vodafone.com.tr/Servisler/Isitme-Anons.php
b.Neredeyim Servisi
Neredeyim Servisi ile, nerede olursanız olun, 7016’yı arayarak bulunduğunuz yeri tek bir telefonla, ekstra ücret ödemeden öğrenebilirsiniz.
Detaylı bilgi için:
http://www.vodafone.com.tr/Servisler/Neredeyim.php
c.Sesli Bilgilendir Servisi
Sesli Bilgilendir Servisi ile,
– Tarife veya hizmetlerdeki değişiklikleri,
– Fatura bilgilendirmelerinizi,
– Kotanızın %80 ve %100’e ulaştığındaki doluluk bilgisini sesli mesaj olarak alabileceksiniz.
Kayıt olmak için SESLI BILGILENDIR yazıp 7000’e göndermek yeterlidir.
Detaylı bilgi için:
http://www.vodafone.com.tr/Servisler/Sesli-Bilgilendir.php
d.Fatura Öğrenme Servisi
İstediğiniz an ve istediğiniz yerden, zorluk yaşamadan, beklemeden, yalnızca 7017’yi arayarak faturanıza ait öğrenmek istediğiniz detayları ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz.
Detaylı bilgi için:
http://www.vodafone.com.tr/Servisler/fatura-ogrenme.php
e.Sesli Abonelik Sözleşmesi
Artık sesli abonelik sözleşmesi ile sözleşmenizde yer alan tüm maddeleri dinleyebileceksiniz. Abonelik sözleşmesindeki maddeler görme engellilere özel bir yazılım yardımıyla okutulmuştur.
Detaylı bilgi için:
http://www.vodafone.com.tr/Servisler/sesli-abonelik-sozlesmesi.php