Vodafone’un engellilere sunduğu iletişim avantajları nelerdir?

Raporla
Soru

Lütfen bu soru ile ilgili eklemek veya paylaşmak istediğiniz düşüncelerinizi kısaca yazın.

Raporla
İptal

İletişim özgürlüğü sağlayan bu tarife için detaylı bilgi verebilir misiniz?

Cevap ( 1 )

  1. Lütfen bu cevabın neden rapor edilmesi gerektiğini düşündüğünüzü kısaca açıklayın.

    Raporla
    İptal

    1.ÖİV Bizden Kampanyası
    Vodafone tarifelerinden kendilerine en uygun olanını seçen engelli vatandaşlarımız 5 yıl boyunca tarife aylık sabit ücretinde 25% indirimden faydalanabiliyor.

    Aşağıdaki evrakların herhangi biriyle kampanyaya katılabilirsiniz:
    •Engelliler İçin Devlet Hastanelerinden Verilen Sağlık Kurulu Raporu (%40 ve üzeri özür oranını göstermelidir)
    •Başbakanlık Özürlüler İdaresi Özürlü Kimlik Kartı
    •Eğer T.C. Nüfus Cüzdanı’nda Özür Oranı’nı gösteren bir ibare yer alıyorsa, ek evrağa gerek duyulmamaktadır.

    Detaylı Bilgi için:
    http://www.vodafone.com.tr/Kampanyalar/Yuzde-25-OIV-Bizden-Kampanyasi.php

    2.Engelleri Aşan Tarifeler

    Tarife:
    Engelleri Aşan Mini

    Fayda:
    Vodafone’lularla 20.000 dakika

    Ücret:
    Aylık 20 TL

    Detaylı Bilgi: http://cepmerkezi.vodafone.com.tr/priceplans/engelleri-asan-mini-tarifesi
    ———————————————————-
    Tarife:
    Engelleri Aşan Midi

    Fayda:
    Vodafone’lularla 20.000 SMS

    Ücret:
    Aylık 10 TL

    Detaylı Bilgi: http://cepmerkezi.vodafone.com.tr/priceplans/engelleri-asan-midi-tarifesi

    Aşağıdaki evrakların herhangi biriyle tarifelere katılabilirsiniz:
    •Engelliler İçin Devlet Hastanelerinden Verilen Sağlık Kurulu Raporu
    •Başbakanlık Özürlüler İdaresi Özürlü Kimlik Kartı
    •Engelli Federasyonları, Dernekleri, Vakıflarından Alınan Üye Kartı
    •Eğer T.C. Nüfus Cüzdanı’nda Özür Oranı’nı gösteren bir ibare yer alıyorsa, ek evrağa gerek duyulmamaktadır.

    3.Nuance Talks Kampanyası
    Nuance Talks uygulaması ile birlikte, görme engelli abonelerimiz telefonlarının ekranında yer alan tüm yazıları dinleme ve böylece kolay bir şekilde telefonlarını kullanma imkanına sahip olabilecekler. Menüler, rehber, mesajlar, takvim, harita, e-posta, internet ve diğer uygulamalardaki yazılar bu uygulama ile dinlenebilmektedir.
    Nuance Talks Uygulaması sadece Nokia marka telefonlarda çalışan bir uygulamadır.

    Detaylı bilgi için:
    http://www.vodafone.com.tr/Kampanyalar/Nuance-Talks-Kampanyasi.php

    4.Vodafone 155
    Kolay Kullanım
    •Vodafone 155 ile arama yapmak, SMS atmak ve radyo dinlemek çok kolaydır.
    •Büyük tuş takımı ile hatalı kullanımı önlenir.
    •Telefonun ayakta durmasını sağlayan şarj ünitesi sayesinde Vodafone 155 her zaman kullanıma hazırdır.

    Acil Durum Tuşu
    •Vodafone 155’te acil durumlar için bir SOS tuşu bulunur. Bu tuşa istediğiniz numarayı tanımlayarak acil bir durumda bu numaranın aranmasını sağlayabilirsiniz.
    •Acil durum tuşuna basıldığında telefon yüksek sesle çalmaya başlayarak yakındaki insanları da uyarır.

    Kuvvetli Hoparlör
    •Vodafone 155’in hoparlörleri ile gelen aramaları, işitme cihazı taksanız bile duyabilir, konuşmalarınızı rahat bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

    Detaylı bilgi için:
    http://cepmerkezi.vodafone.com.tr/handset/vodafone-155

    5.Engelleri Aşan Servisler
    a.İşitme Anons Servisi
    İşitme Anons Servisi, sizi arayanlara sizin için özel olarak tanımlanmış anonsu dinletmenizi ve iletişim ihtiyaçlarınızı daha rahat karşılayabilmenizi sağlayan servisimizdir. Kayıt olmak için ISITME yazıp 7000’e göndermek yeterlidir.
    İşitme Anons Servisi’ne kayıt olan müşterilerimizin aynı zamanda ArayanaDinlet Servisi’ne de üyeliği varsa, her ikisi beraber kullanılamadığından Arayana Dinlet Servisi’nin iptal edilmesi gerekmektedir.

    Detaylı bilgi için:
    http://www.vodafone.com.tr/Servisler/Isitme-Anons.php

    b.Neredeyim Servisi
    Neredeyim Servisi ile, nerede olursanız olun, 7016’yı arayarak bulunduğunuz yeri tek bir telefonla, ekstra ücret ödemeden öğrenebilirsiniz.

    Detaylı bilgi için:
    http://www.vodafone.com.tr/Servisler/Neredeyim.php

    c.Sesli Bilgilendir Servisi
    Sesli Bilgilendir Servisi ile,
    – Tarife veya hizmetlerdeki değişiklikleri,
    – Fatura bilgilendirmelerinizi,
    – Kotanızın %80 ve %100’e ulaştığındaki doluluk bilgisini sesli mesaj olarak alabileceksiniz.
    Kayıt olmak için SESLI BILGILENDIR yazıp 7000’e göndermek yeterlidir.

    Detaylı bilgi için:
    http://www.vodafone.com.tr/Servisler/Sesli-Bilgilendir.php

    d.Fatura Öğrenme Servisi
    İstediğiniz an ve istediğiniz yerden, zorluk yaşamadan, beklemeden, yalnızca 7017’yi arayarak faturanıza ait öğrenmek istediğiniz detayları ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz.

    Detaylı bilgi için:
    http://www.vodafone.com.tr/Servisler/fatura-ogrenme.php

    e.Sesli Abonelik Sözleşmesi
    Artık sesli abonelik sözleşmesi ile sözleşmenizde yer alan tüm maddeleri dinleyebileceksiniz. Abonelik sözleşmesindeki maddeler görme engellilere özel bir yazılım yardımıyla okutulmuştur.

    Detaylı bilgi için:
    http://www.vodafone.com.tr/Servisler/sesli-abonelik-sozlesmesi.php

Bir Cevap Yazın


Yanıt vererek Hizmet Politikası kabul etmiş olursunuz.